DK App – samlet pakke af valgfrie funktioner
Optimér alt fra salg og lager til bogføring og kundehåndtering med multifunktionel app
Vælg selv dine foretrukne features i én app
Med ERPgruppens ’DK App’ kan du selv sammensætte et sæt af funktioner til økonomistyring, som du og din virksomhed har brug for.
DK App er en hel pakke med apps, der alle understøtter Microsoft Dynamics 365 Business Central. Pakken indeholder som standard i alt tre valgfrie features med mulighed for tilkøb af flere, hvis du har behov for det.
Du sammensætter selv både basispakke og øvrige tilvalg og kan til enhver tid ændre denne sammensætning, hvis dine behov skifter.
Flere valgmuligheder med stor fleksibilitet
DK App indeholder lige nu otte features, hvor du som udgangspunkt frit kan vælge tre. Skal du bruge flere, så kan de sagtens lade sig gøre også mod en mindre ekstrabetaling. I dag kan du vælge mellem funktionerne:
- Kommentarfelt
- Bogføringsdialog
- Hurtig følgeseddel
- DG/DB Salgsdokumenter
- Varesporing
- Obligatoriske felter
- Prisliste Plus I Kunderabatberegning
- Prisliste Plus I DG/DB-beregning
App’en har reelt ingen begrænsning. Du kan vælge lige så mange funktioner til, som du ønsker. Vær dog opmærksom på, at funktionerne ’Prisliste Plus – Kundeberegning’ og ’Prisliste Plus – DG/DB-beregning’ ikke kan være aktive samtidig.
ERPgruppen vil med tiden vil føje flere funktioner til, som du ligeledes kan vælge til efter behov.
Gør arbejdet hurtigere og livet lettere
Med DK App installeret vil du og dine medarbejdere opleve en række fordele, der gør livet hurtigere og lettere i hverdagen. For eksempel:
Kommentarfelt
åbner mulighed for at tilføje kommentarer til debitor-/kreditorkort og til købs- og salgsdokumenter, så du kan kommunikere dine undtagelser eller særlige aftaler med andre brugere.
Bogføringsdialog
sikrer, at systemet som udgangspunkt bogfører på dags dato. Funktionen gør det også muligt at vælge mellem ’Levér’, ’Levér og fakturér’ eller ’Fakturér’ i bogføringen samt at begrænse muligheder på brugerniveau.
Hurtig følgeseddel
giver dig en hurtigere vej til udskrift af dine salgsleverancer.
DG/DB Salgsdokumenter
viser dig både dækningsgrad og dækningsbidrag direkte på dine salgsdokumenter (tilbud, ordrer og fakturaer) – altid på ordreniveau i faktaboks og som tilvalg på linjeniveau i salgsdokumentet.
Varesporing
gør det lettere at tilføje lot-nummer på dine salgsdokumenter.
Obligatoriske felter
åbner mulighed for at definere specifikke felter som obligatoriske. Det kunne være en blokering for bogføring af et salgsdokument, hvis man på debitorkort har angivet at Deres ref. skal være obligatorisk, men ikke er udfyldt, eller at man ikke kan forlade debitorkort, hvis et ’obligatorisk’ felt på debitorkortet ikke er udfyldt.
Prisliste Plus
Kunderabat beregning
giver jer en udvidelse til salgsprislister, hvor du kan arbejde debitorrabat i beløb eller procent, og se den samlede beregnede rabat til debitoren. Forudsætter naturligvis, at I anvender salgsprislister.
Prisliste Plus
DG/DB beregning
giver ligeledes udvidelse til salgsprislister, hvor du kan arbejde med dækningsbidrag og dækningsgrad på linjeniveau. Også dette forudsætter, at I anvender salgsprislister.
Vi har valgt, at alle features i app’en er på dansk. Det har vi gjort for at imødekomme ønskede kundebehov og så for at yde en ekstra service til vores dansktalende kunder.
Sådan får du fat i din egen DK App
Denne app med tilhørende features er designet til brugere af Dynamics 365 Business Central, og kan derfor ikke umiddelbart anvendes til andre ERP-løsninger.
Du kan downloade ’DK App’ fra Microsofts AppSource med et basisabonnement for tre valgfrie features for kr. 99,- pr. måned. Har du/I brug for flere end tre features, kan pakken let udvides. Hver ekstra feature koster kr. 99,-.
Har du brug for hjælp til opsætning, kan én af vores konsulenter hjælpe dig for et mindre engangsbeløb.
HUSK: Du kan til enhver tid frit omorganisere din ’DK App’-pakke og skifte features ud med andre.
DK App
Design din egen app-pakke til Business Central-
Installation: kr. 995,-**
-
Opstartspakke:
-
Valg af tre funktioner (gratis)
-
Valg af evt. ekstra funktion (kr. 99,- pr. md.)
-
Dialog (0,5 time)
-
Opsætningshjælp (0,5 time)
**) Alle priser er ekskl. moms
Hvis du vil vide mere, så tag fat i os:
Telefon: 78 79 40 40
Du kan også udfylde nedenstående.
Så kontakter vi dig.
Ja tak – kontakt mig.
Lonnie Lund
Onboardingkonsulent