EASYwork til entreprenører
Få overblik over alle dine byggesager i Dynamics 365 Business Central
EASYwork er en stærk IT-løsning til Dynamics 365 Business Central, hvor dine medarbejdere får et godt overblik over sager, materialer, tidsregistrering, ressourcer, planlægning og økonomi.
EASYwork er integreret i dit økonomistyringssystem, så du sparer tid på manuelt arbejde. Du får en brugervenlig løsning, hvor du efter ønske og behov kan digitalisere og automatisere de daglige arbejdsprocesser i din virksomhed.
Løsningen giver fælles overblik over alle byggeprojekter for projektledere, byggeledere og økonomiafdelingen.
Det gælder alt lige fra aktuelle sager, materialeforbrug, tidsregistrering, ressourcer til tidsplaner og økonomi.
5 stærke fordele med EASYwork
Et samlet overblik over sager og økonomi i Dynamics 365 Business Central
Elektroniske aftalesedler – ekstra arbejde
Overblik over realiseret økonomi i forhold til budget og ekstra opgaver
Ikke-godkendte fakturaer medtages på sagerne ved modtagelse
Løbende overblik over dækningsgrader på flere niveauer
Når man får ny IT-løsning i virksomheden, er det vigtigt, at man kommer godt og rigtigt i gang fra starten. Derfor er uddannelse essentielt at prioritere.
Med NEMviden 365 får du træning og support til Dynamics 365 Business Central i én pakke.
ERPgruppen er et IT- og konsulenthus, der leverer viden, rådgivning og IT-løsninger inden for Microsoft Dynamics og Microsoft Power Platform.
Essen 9, 6000 Kolding
CVR: 30 82 49 46
Tlf. 78 79 40 40