EAZYwork

Få et godt overblik over dine byggesager

Økonomisk sagsstyring med EAZYwork

Business Central Pris self-service

EAZYwork er et add-on til Business Central og har allerede stor succes hos brugere i entreprenørbranchen.
Løsningen er et resultat af samskabelse med Dynamic Inspires kunder, hvor deres fælles erfaringer med mangler i de traditionelle brancheløsninger og mere typiske løsninger har brug for udvikling og nytænkning.

Business Central Pris self-service

Features og fordele ved EAZYwork

• Du får et samlet overblik over din virksomheds sager og økonomi i Business Central
• Du får elektroniske aftale- og timesedler
• Du får overblik over realiseret økonomi i forhold til budget og ekstra opgaver
• Du får løbende overblik over dækningsgrader på flere niveauer
• Du slipper for bunker af papirer og manuelle indtastninger
• Du får mere tid til kerneopgaven

Oplev mulighederne med EAZYwork

Deltag i ét af vores webinarer, hvor Anders Steinmetz fra Dynamics Inspire vil fortælle om EAZYwork og hvilke fordele der er ved at bruge det til sin Business Central.

Programmet er skræddersyet til brugere af Business Central, så man kan dykke helt ned i tallene på tværs af projekter.

Med EAZYwork bliver det nemmere at projektstyre og holde trit med processerne og økonomien.

Webinaret afholdes online og varer ca. 1 time.

 

Vi afholder webinarer på følgende datoer: