Har du brug for hjælp til Business Central, er vi klar til at hjælpe dig
Vi går meget op i, at du får hurtig support, og ikke mindst at du føler dig tryg med den support vi giver dig.
Du kan kontakte os på flere forskellige måder: telefon, mail eller via ServiceApp’en.
Når du får implementeret din Business Central hos ERPgruppen, installerer vi ServiceApp’en direkte i din Business Central. Derved kan du nemt og hurtigt komme i kontakt med os.
Læs mere om ServiceApp’en via linket nedenfor
Du er altid velkommen til at kontakte os på 70 70 70 66 eller support@erpgruppen.dk, hvis du har brug for vores hjælp.
Du kan få hurtig hjælp på telefon, mail eller via ServiceApp’en indtil kl. 16:00 på alle hverdage, fredag dog til kl. 15:00.
Vores dedikerede supportteam står klar til at assistere dig med dine spørgsmål og problemer.
Vores supportere er dygtige til at kommunikere klart og tydeligt, så du nemt kan forstå deres vejledning. De tilbyder også værdifulde råd og anbefalinger, der kan hjælpe dig med at udføre dine opgaver mere effektivt og problemfrit.
Uanset om du foretrækker at ringe, sende en mail eller kontakte os via ServiceApp’en, kan du være sikker på at få personlig og kompetent hjælp fra vores team.
Vores fokusområde er at give dig den bedste support, så du hurtigt kan komme videre med dine opgaver.
Vores timepris er kr. 1.380,- ekskl. moms, som vi fakturerer pr. påbegyndt kvarter.
Du kan vælge at tilkøbe NEMviden 365, som giver dig mulighed for bl.a. at få fri support samt opnå relevant og kompetent viden om Business Central via adgang til vores Vidensportal.
Hver uge tilbyder vi deltagelse i vores Inspirationswebinarer, hor du kan få tips og tricks til forskellige områder indenfor Business Central.
Vi vil meget gerne tage en uforpligtende snak med dig om mulighederne for at få support til Business Central
Ring til os på
+45 78 79 40 40– Skriv dit telefonnummer og vi tales ved
– Skriv dit telefonnummer og vi tales ved