Automatisér jeres processer og bind alle dele af virksomheden sammen med apps og specialiserede løsninger
Som bruger af Microsofts ERP-system, Business Central, åbner sig et hav af muligheder for at binde funktioner og processer sammen. Mange af disse muligheder kommer i form af apps og specialløsninger, som gør det muligt for dig og din virksomhed at automatisere omstændelige processer og gøre dine medarbejdere langt mere effektive – uanset branche eller forretningstype.
Sammen med en række samarbejdspartnere tilbyder vi hos ERPgruppen et væld af apps og løsninger, der på forskellige måder kan løse de udfordringer, du og dine medarbejdere sidder med.
Nogle disse løsninger er udviklet i vores eget NEM-univers, mens andre er lavet af eksterne specialister hos vores samarbejdspartnere. Få et overblik over alle dine muligheder herunder.
Savner du noget, eller har du et konkret behov, så tag endelig fat i vores konsulenter.
Se de mange tilvalg og udvidelser, du kan gøre brug af til Business Central
Med NEMhandel 365 får du en løsning, hvor du nemt og simpelt kan sende elektroniske EAN-fakturaer til dine kunder fra Dynamics 365 Business Central.
Med NEMshop 365 får du en løsning, hvor ordrerne fra din webshop automatisk bliver oprettet i dit økonomisystem så de er tilgængelige i Dynamics 365 B…
Med denne NEMshop-integration får du som Dandomain-kunde en helt særlig løsning, der har et overskueligt og brugervenligt interface, som gør det let at…
Med Abonnementsmodulet får du en løsning, hvor du automatisk kan opkræve og faste abonnementer i Dynamics 365 Business Central. Du slipper for manuelt a…
Med NEMeconvert 365 er dine stamdata hurtigt klar til brug i Business Central – så du kan fokusere på vækst og udvikling.
Med denne app-pakke får du minimum tre valgfrie apps, der kan alle kan optimere funktioner i din Business Central og gøre hverdagen lettere for dine meda…
Med denne kasseløsning kan du koble dine salgsaktiviteter i dine butikker og webshops med dine øvrige forretningsgange, øge effektiviteten, få bedre ov…
Gør rapportering af dit emballageforbrug enkelt med effektiv styring i Business Central
Knyt dine lagerdata til din økonomistyring, salg og indkøb og følg status i realtid
Regulér hvem, der skal have hvilke adgange og rettigheder til jeres finansdata
Vi holder dine apps opdaterede, og sikrer problemfri drift, så du kan fokusere på din forretning
– Skriv dit telefonnummer og vi tales ved
– Skriv dit telefonnummer og vi tales ved