Et netværk af samarbejdspartnere
ERPgruppen er bygget på et stort netværk af samarbejdspartnere. Sammen med vores dygtige samarbejdspartnere kan vi tilbyde stærke løsninger til en bedre og mere effektiv styring af virksomheders forretning og arbejdsprocesser.
XtensionIT udbygger kernefunktionaliteten af Business Central Dynamics 365 og skaber dermed arbejdsglæde og værdi for brugerne. Løsningerne inkluderer Master Data, Shipment Connector, Warehouse Scanner og Super User Tools.
Løsning til oprettelse, disponering og udførsel af transport ordrer. Chauffør app med ordrer, statusopdateringer, elektronisk underskrift, billeder af afvigelser mv. Truckplanner optimerer dine processer og opnår større udbytte af dine eksisterende applikationer.
POS-løsning med hurtig integration. PosONE plug & play Business Central-integration maksimerer kontrollen og minimerer opsætningen. Udvider dine kunders detailforretning, øg kundeloyalitet, forbedr medarbejdernes produktivitet og optimer butiksdriften.
Materieludlejning EQM er en fuldt integreret løsning, der hjælper med at reducere omkostninger, øge produktivitet og give et holistisk overblik over din udlejningsvirksomhed. Uanset om du er i branchen med at leje entreprenørudstyr, medicinsk udstyr eller stilladser.
ForNAV handler om at gøre arbejdet med rapporter og print nemt og fleksibelt. Traditionelle rapporter udskrevet på papir, PDF-rapporter, der kan gemmes og/eller sendes via e-mail, og rapporter, der blot vises på din skærm. En nem og hurtig løsning til dine rapporter.
Continia er et software hus, der udvikler softwareløsninger til Microsoft Dynamics 365 Business Central gennem partnere som ERPgruppen. Deres løsninger bidrager til at effektivisere og automatisere en lang række administrative opgaver.
Med en kraftfuld, alsidig og intuitiv stregkodescanningsløsning til lagerstyring integreres Tasklet Mobile WMS problemfrit med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Oplev fordelene ved Tasklet Mobile WMS og se din fejlrate falde og kundetilfredsheden stige.
NxM EDI er udviklet med fokus på brugervenlighed og på at give jer fuld kontrol over virksomhedens EDI-dokumenter og B2B samhandel. I får overblik over processerne, og EDI-modulet gør automatisk opmærksom på, hvis der skal foretage nogle handlinger.
EASYwork til entreprenører er en løsning hvor medarbejdere får et godt overblik over sager, materialer, tidsregistrering, ressourcer, planlægning og økonomi. EASYwork er integreret i dit økonomi system, hvilket gør at du både reducerer og sparer tid på manuelt arbejde.