Med SmartTID-integrationen kan du automatisere tidsregistrering og projektstyring, så du sparer tid og minimerer

Når virksomhedens medarbejdere møder ind, uanset om det er morgen, middag eller aften, kan de tjekke sig ind ved hjælp af SmartTID terminalen eller deres egen smartphone eller tablet.
Derudover kan de stemple sig ind på en specifik operation. Dermed kan I nemt få overblik over, hvor lang tid den enkelte medarbejder har brugt på en opgave, og hvornår personen er stemplet ind og stemplet ud. På den måde registreres medarbejderes timer automatisk.
Det kan dermed overføres direkte til jeres løn- og økonomistyringssystem.


Mange virksomheder bruger alverdens forskellige systemer til tidsregistrering. Men mange af disse tidsregistreringssystemer er forældede eller ineffektive. Disse brancher har især haft glæde af SmartTID:


Inkluderer:
Pris: 9.995 kr
400 kr./md. inkl. 10 medarbejdere
Ekstra medarbejdere: +10 kr./md.
Eksempel: Firma med 17 medarbejdere der skal registrere tid:
Kr. 470 pr. måned
