Køb 3

Med dette modulkursus lærer du, hvordan du arbejder med genbestilling og kladder i købsmodulet i BC

Sådan arbejder du med kreditorer i Business Central

Med dette modulkursus får du kendskab til de mest anvendte arbejdsprocesser i forhold til at håndtere genbestilling og købskladder i Dynamics 365 Business Central.

Agenda

Undervisningen afholdes af vores egne dygtige og erfarne konsulenter.

– Lagervarekort
– Genbestilling og planlægning
– Indkøbskladder
– Planlægningskladder
– Øvelser

Dit udbytte af kurset

– Du lærer, hvordan du bruger lagervarekortet
– Du lærer, hvordan du bruger genbestilling og styrer planlægning af det
– Du lærer, hvordan du opretter og bruger en indkøbskladde
– Du lærer, hvordan du bruger planlægsningskladde (eks. ved montageordrer)

Vi anbefaler, at du som minimum har været på kurset Introduktion inden, for at få bedst muligt udbytte af kurset.

Det kan du forvente af kurset

– Inden kursusdagen får du tilsendt kursusmaterialet (PDF) – det kan du med fordel bruge som opslagsværk, skrive noter og tage printscreens undervejs
– Live gennemgang i Dynamics 365 Business Central
– Øvelser undervejs
– Efter kursus får du tilsendt anbefalede træningslinks til Vidensportalen til at se og gense nogle af de områder, du har været omkring på kurset

Vil du vide mere om dette modulkursus?

Send os en besked

– Og vi vil kontakte dig for nærmere aftale

kontakt-billede

Vil du vide mere om dette modulkursus?

Send os en besked

– Og vi vil kontakte dig for nærmere aftale