Savner du indimellem en måde at strømline dine betalinger, håndtere dine debitorer og udgående dokumenter, administrere dine medarbejderudlæg i realtid eller bare automatisere alt i forbindelse med håndteringen af kreditorer og fakturaer?
Så skal du helt sikkert tage med på dette specialwebinar, hvor vi gennemgår en række af Continias løsninger til Business Central.
Document Capture – Her få du et kort indblik i hvordan man kan automatisere og strømline alt i forbindelse med håndtering af kreditorer og fakturaer
Document Output – Automatiser håndtering af debitor – send og håndter nemt dine udgående dokumenter
– Expense Management – Gør det nemt at håndtere og opnå medarbejderudlæg og udgifter i realtid
– Banking / Payment – Strømlin betalinger og beskyt finansielle aktiviteter direkte i Business Central
– Continia Finance – Optimer økonomiprocesser ved avanceret regnskabsopgaver
– Sustainablity – beregn og rapporter CO2-udledning direkte i Business Central
Alle Continias skalérbare add-on løsninger er lavet til og for Business Central. De er dét, der kaldes ”build inside”, hvilket betyder, at de er bygget inde i Business Central og derfor integrerer fuldstændig gnidningsløst.
Det får du med fra webinaret:
Når vi er færdige med dette webinar, har du fået et indblik i, hvordan du og dine kolleger kan spare tid ved at modtage og håndtere alle indgående og udgående fakturaer/dokumenter elektronisk på en hurtig og sikker måde.
Du ved, hvordan du med Continia-produkter kan optimere dine arbejdsdage og reelt spare tid og penge – uden at løfte en finger. Se med og lær, hvordan I optimerer flowet i jeres økonomiske forretningsprocesser – fra dokumenthåndtering til betalingshåndteringsløsninger.