Nu kan du komme godt i gang med Microsoft Dynamics 365 Business Central – nemt og billigt.
Self-Service er den perfekte løsning til din virksomhed, når du selv ønsker at stå for implementering af Business Central. Du har mulighed for at tilvælge en nem konvertering af data i dit nye ERP-system.
Få alt du har brug for til salg og drift i ét system – i realtid, samtidig er Business Central compliant i forhold til GDPR og lovkravet om digitalisering.
Du får naturligvis både en introduktion, og vi hjælper dig med opstarten.
Dine fordele med Self-Service
– Du får installeret en ren standardopsætning af Business Central.
– Nyd en hurtig klargøring til bogføring og fakturering.
– Du får 2 timers fri intro- og opstartshjælp af en fagkonsulent.
– Du kender dine udgifter og din tidshorisont fra start.
– Mulighed for at tilvælge NEMviden 365 Basic-abonnement, inkl. support.
Når du arbejder med styklister i din lagerstyring, bør du vælge Business Central ERP-system, fordi det kan integreres med styklister.
Har du allerede et andet system, kan vi også snildt hjælpe dig med at skifte til Business Central.
Fast omkostning
Pr. md.
Månedlig betaling
Pr. md.
Årlig betaling
Essential licenser, pr. stk.
586,-
489,-
Ekskl. moms.
Installation
Pris
5.995,-
Ekskl. moms.
I Self-Service til Business Central er der afsat et par timers opstartshjælp og en standard kontoplan; men ikke umiddelbart tid til onboarding, tilpasninger eller opsætning/udvikling af rapporter. Det kan du tilkøbe efter behov.
Har du valgt vores ’Self-Service’-løsning, får du Microsofts ERP-system, Business Central, på dét, der hedder en ’Essentials’-licens. Det betyder, at du ikke køber Business Central, men betaler for at bruge systemet for et år ad gangen.
Få en helt gratis og uforpligtende introduktion til ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 Business Central. På en halv time gennemgår vi de centrale features i systemet samt fordelene ved en cloud-baseret ERP-løsning.
Tilmeld dig via linket, og vælg den dato, der passer dig bedst. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os direkte og høre mere.
”Som SMV er det vigtigt, at det ikke bliver for komplekst og tager for lang tid om at komme til at køre. Vi har jo ikke altid de interne kompetencer og de ressourcer at allokere, som en stor virksomhed har. Her må man sige, at I hos ERPgruppen har gjort det let, gennemskueligt og meget lidt salgs-agtigt”.
– Kim Nguyen, Copenhagen Trackers ApS
For virksomheden Copenhagen Trackers ApS, som laver sporingsudstyr til biler, både, cykler, tasker og meget andet, har stigende vækst medført et øget behov for at få samlet opgaver og automatiseret processerne i en ny ERP-løsning.
I september rullede Copenhagen Trackers derfor sin nye Business Central ’Self-Service’ ud, og Kim Nguyen og kollegerne ser frem til at kunne bygge på i det tempo, der passer præcist til dem.