Apps og tillægsløsninger til Business Central
Automatisér jeres processer og bind alle dele af virksomheden sammen med apps og specialiserede løsninger til dit ERP-system.
Som bruger af Microsofts ERP-system, Business Central, åbner sig et hav af muligheder for at binde funktioner og processer sammen. Mange af disse muligheder kommer i form af apps og specialløsninger, som gør det muligt for dig og din virksomhed at automatisere omstændelige processer og gøre dine medarbejdere langt mere effektive – uanset branche eller forretningstype.
Sammen med en række samarbejdspartnere tilbyder vi hos ERPgruppen et væld af apps og løsninger, der på forskellige måder kan løse de udfordringer, du og dine medarbejdere sidder med.
Nogle disse løsninger er udviklet i vores eget NEM-univers, mens andre er lavet af eksterne specialister hos vores samarbejdspartnere. Få et overblik over alle dine muligheder herunder.
Savner du noget, eller har du et konkret behov, så tag endelig fat i vores konsulenter.
Apps til Business Central
NEMhandel 365
Med NEMhandel 365 får du en løsning, hvor du nemt og simpelt kan sende elektroniske EAN-fakturaer til dine kunder fra Dynamics 365 Business Central.
NEMshop 365
Med NEMshop 365 får du en løsning, hvor ordrerne fra din webshop automatisk bliver oprettet i dit økonomisystem så de er tilgængelige i Dynamics 365 Business Central.
NEMshop 365 Dandomain
Med denne NEMshop-integration får du som Dandomain-kunde en helt særlig løsning, der har et overskueligt og brugervenligt interface, som gør det let at skabe og drive din onlineshop.
NEMabonnement 365
Med Abonnementsmodulet får du en løsning, hvor du automatisk kan opkræve og faste abonnementer i Dynamics 365 Business Central. Du slipper for manuelt at indtaste kundefakturaer.
NEMeconvert 365
Med NEMeconvert 365 er dine stamdata hurtigt klar til brug i Business Central – så du kan fokusere på vækst og udvikling.
NEMupdate 365
Med denne app installeret vil din Business Central og dine apps altid være opdateret til seneste nye version. De sikrer dig mod nedetid og at alle funktioner virker, som de skal.
DK App
Med denne app-pakke får du minimum tre valgfrie apps, der kan alle kan optimere funktioner i din Business Central og gøre hverdagen lettere for dine medarbejdere.
POS365 Kasseløsning
Med denne kasseløsning kan du koble dine salgsaktiviteter i dine butikker og webshops med dine øvrige forretningsgange, øge effektiviteten, få bedre overblik og forbedre kundeoplevelsen.