Self-Service til Business Central
Nu kan du komme godt i gang med Microsoft Dynamics 365 Business Central – nemt og billigt.
Pris kun
5.995,-
- inkl. opstartshjælp og standard kontoplan.
Du får alt det vigtigste samlet i ét ERP-system
– vi hjælper dig.
Er du interesseret i at høre mere?
Så giv os et kald.
Nyd alle fordelene med Self-Service
Self-Service er den perfekte løsning til din virksomhed, når du selv ønsker at stå for implementering af Business Central. Du har mulighed for at tilvælge en nem konvertering af data i dit nye ERPsystem.
Få alt du har brug for til salg og drift i ét system – i realtid, samtidig er Business Central compliant i forhold til GDPR og lovkravet om digitalisering.
Du får naturligvis både en introduktion, og vi hjælper dig med opstarten.
Dine fordele med Self-Service
- Du får installeret en ren standardopsætning af Business Central.
- Nyd en hurtig klargøring til bogføring og fakturering.
- Du får 2 timers fri intro- og opstartshjælp af hos vores fagkonsulent.
- Du kender dine udgifter og din tidshorisont fra start.
- Mulighed for at tilvælge NEMviden 365 Basic-abonnement, inkl. support.
Når du arbejder med styklister i din lagerstyring, bør du vælge Business Central ERPsystem, fordi det kan integreres med styklister, modsat fx E-conomic systemet, som ikke taler sammen med styklister.
Har du allerede et andet system, kan vi også snildt hjælpe dig med at skifte til Business Central.
Vil du høre mere om dine muligheder med Business Central? Så kontakt os – vi står gerne til rådighed.
Hvad koster det hos jer?
Vi tilbyder dig Business Central Self-Service for blot:
5.995,-*
*Prisen er inkl. opstartshjælp og standard kontoplan. – Ekskl. Business Central Essential licens.
I Self-Service til Business Central er der afsat et par timers opstartshjælp og en standard kontoplan; men ikke umiddelbart tid til onboarding, tilpasninger eller opsætning/udvikling af rapporter. Det kan du tilkøbe efter behov.
”Som SMV er det vigtigt, at det ikke bliver for komplekst og tager for lang tid om at komme til at køre. Vi har jo ikke altid de interne kompetencer og de ressourcer at allokere, som en stor virksomhed har. Her må man sige, at I hos ERPgruppen har gjort det let, gennemskueligt og meget lidt salgs-agtigt”.
– Kim Nguyen, Copenhagen Trackers ApS
For virksomheden Copenhagen Trackers ApS, som laver sporingsudstyr til biler, både, cykler, tasker og meget andet, har stigende vækst medført et øget behov for at få samlet opgaver og automatiseret processerne i en ny ERP-løsning.
I september rullede Copenhagen Trackers derfor sin nye Business Central ’Self-Service’ ud, og Kim Nguyen og kollegerne ser frem til at kunne bygge på i det tempo, der passer præcist til dem.
Din licens til Business Central Essentials
Har du valgt vores ’Self-Service’-løsning, får du Microsofts ERP-system, Business Central, på dét, der hedder en ’Essentials’-licens. Det betyder, at du ikke køber Business Central, men betaler for at bruge systemet for et år ad gangen.
På siden ’Licenser til Business Central’ kan du læse mere om de forskellige typer af BC-licenser samt priserne på dem.
Du får alt det vigtigste samlet i ét ERPsystem
– vi hjælper dig
Pris pr. år
489,-*
Pris pr. måned
586,-**
*Pris bruger pr. md for årlig binding og ved årlig fakturering. (Ekskl. moms.)
** Pris bruger pr. md er med kvartalsvis fakturering. (Ekskl. moms.)
Du er meget velkommen til at kontakte os, så hjælper vi dig med at få tjek på dit ERPsystem.
Få mere viden – deltag i gratis webinar
Intro til Business Central
- Varighed: 30 min.
Få en helt gratis og uforpligtende introduktion til ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 Business Central. På en halv time gennemgår vi de centrale features i systemet samt fordelene ved en cloud-baseret ERP-løsning.
Tilmeld dig i formularen nedenfor, og vælg den dato, der passer dig bedst. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os direkte og høre mere.
NEMviden 365 – Sådan for du adgang til Vidensportalen
Når du vælger Self-Service til Business Central hos ERPgruppen, har du også mulighed for at tegne et NEMviden 365 Basic abonnement til en fordelagtig pris, som også giver dig adgang til support.
Du får adgang til ERPgruppens omfattende videns- og læringsmiljø ”Vidensportalen”, hvor du med et Basic abonnement kan finde videoer og tutorials til et væld af funktioner og muligheder i Business Central.
Vi tilbyder forskellige typer af abonnement på Vidensportalen, og vi rådgiver dig gerne til at vælge det, der passer bedst til dit behov.
Med Self-Service anbefaler NEMviden 365 Basic abonnementet.
Læs mere om NEMviden 365 her:
Løsninger og integrationer, der gør det nemt for dig
Du har mulighed for at tilkøbe tillægsløsninger, udviklet til at lette opgaven for dig
- Ønsker du med få klik at flytte alle dine data til Business Central?
- Vil du gerne have centraliseret dine salgs- og lagerdata samt økonomiske data?
- Kunne du tænke dig at få din webshop integreret og processerne automatiseret?
Du har mulighed for at tilkøbe tillægsløsninger, udviklet til at lette opgaven for dig. I nedenstående kan du læse mere om dine muligheder for tillægsløsninger til dit ERPsystem.
Du kan også kontakte os på telefon: +45 78 79 40 40 og høre mere om dine mulige tilvalg.
NEMeconvert 365 – E-conomic konvertering
Udskift dit e-conomic økonomisystem og flyt alle dine data med få klik.
Med konverteringsapp’en – NEMeconvert 365 – kan du flytte alle jeres stamdata fra e-conomic til Business Central, nemt og hurtigt. Det giver dig en række væsentlige fordele og muligheder for at integrere flere dele af jeres lager- og produktionsstyring med dit bogholderi.
Læs mere om NEMeconvert 365:
POS365 Kasseløsning – Integration med Business Central
Med denne kasseløsning kan du koble dine salgsaktiviteter i dine butikker og webshops sammen med dine øvrige forretningsgang og du forbedrer kundeoplevelsen.
En integration af POS365 kasseløsningen og Business Central er helt ideel, hvis du driver butik, en kæde af butikker eller har knyttet e-handel/webshop til din forretning. Løsningen er lavet af POSONE og integrerer gnidningsløst med Business Central.
Læs mere om POS365 Kasseløsning:
NEMshop 365 – Integration af webshop
Har du brug for at opdatere eller oprette en webshop i forbindelse med din Business Central-løsning, så har vi hos ERPgruppen flere muligheder.
Med gennemtestede apps kan du let integrere de fleste webshops med dit ERPsystem og dermed automatisere en række processer i dagligdagen. Samtidig får kunderne en løsning, der overskuelig og med en brugervenlig userinterface (UI), som afspejler god service og tillid til din webshop.
Læs mere NEMshop 365:
Priser
Få klarhed over dine omkostninger med vores gennemsigtige prisstruktur.
Vi er specialister i disse brancher
Vi er vant til at hjælpe virksomheder med at tage styringen over deres økonomi i disse brancher