Self-Service til Business Central
Har du mod på selv at sætte dit ERPsystem op, så er her muligheden for at gøre netop det. Med Self-Service til Business Central kan du komme hurtigt i gang på egen hånd. Prisen er let at forstå og uden smarte mellemregninger eller skjulte gebyrer.
Self-Service er som skræddersyet til virksomheder, der selv ønsker at stå for implementering af Business Central samt for konvertering af data. Der er afsat et par timers opstartshjælp og en standard kontoplan; men ikke umiddelbart tid til onboarding, tilpasninger eller opsætning/udvikling af rapporter. Det kan du tilkøbe efter behov.
Du kan også købe adgang til ERPgruppens omfattende videns- og læringsmiljø ”Vidensportalen”, hvor du allerede med et basisabonnement kan finde videoer og tutorials til et væld af funktioner og muligheder i Business Central.
Nyd fordelene med Self-Service
- Installér en ren standardopsætning af Business Central
- Nyd en hurtig klargøring til bogføring og fakturering
- Få 2 timers fri intro- og opstartshjælp af en konsulent
- Opnå mulighed for at tegne et NEMviden365-abonnement, som også giver adgang til support
- Kend dine udgifter og din tidshorisont fra start
Priser
Få klarhed over dine omkostninger med vores gennemsigtige prisstruktur
Hvad følger der med i pakkerne?
Business Central Essentials
Har du valgt vores ’Self-Service’-løsning, får du Microsofts ERP-system, Business Central, på dét, der hedder en ’Essentials’-licens. Det betyder, at du ikke betaler for selve Business Central, men køber lov til at bruge systemet for et år ad gangen. På siden ’Licenser til Business Central’ kan du læse mere om de forskellige typer af BC-licenser samt priserne på dem.
NEMviden 365 Basic
Med i ’Self-Service’ følger også mulighed for at tilvælge adgang til ERPgruppens store lærings- og træningsunivers ’NEMviden 365’. Adgangen opnår du ved at tegne et abonnement til universet. Her findes også forskellige typer af abonnement; alt afhængig af dine behov. Med ’Self-Service’ anbefaler vi abonnementet ’NEMviden 365 Basic’. Find mere information og priser på siden ’NEMviden 365’.
E-conomic konvertering
Konverteringsapp’en ’NEMeconvert 365’ kan hjælpe jer med at flytte jeres stamdata fra e-conomic til Business Central. Det giver jer typiske række væsentlige fordele og muligheder for at integrere flere dele af jeres lager- og produktionsstyring med jeres bogholderi. Find mere info ’NEMeconvert 365’ på siden ’Apps til Business Central’.
POS365 kasseløsning
En integration af kasseløsningen ’POS365’ og Business Central er helt ideel, hvis du driver butik, en kæde af butikker eller har knyttet e-handel/webshop til din forretning. Løsningen ’POS365’ lavet af POSONE og integrerer gnidningsløst med Business Central. Læs mere om løsningen på siden: ’POS365 Kasseløsning’.
Integration af webshop
Har du brug for at opdatere eller oprette en webshop i forbindelse med din Business Central-løsning, så har vi hos ERPgruppen flere muligheder. Med gennemtestede apps kan du let integrere de fleste webshops og dermed automatisere en række processer i dagligdagen. Læs mere om webshops på siden ’NEMshop 365’.
Få mere viden – deltag i webinaret
Intro til Business Central
Få en helt gratis og uforpligtende introduktion til ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 Business Central. På en halv time gennemgår vi de centrale features i systemet samt fordelene ved en cloud-baseret ERP-løsning.
Tilmeld dig i formularen nedenfor, og vælg den dato, der passer dig bedst. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte os direkte og høre mere.
Vi er specialister i disse brancher
Vi er vant til at hjælpe virksomheder med at tage styringen over deres økonomi i disse brancher