EASYwork til entreprenører
Få overblik over alle dine byggesager i Dynamics 365 Business Central
EASYwork er en stærk IT-løsning til Dynamics 365 Business Central, hvor dine medarbejdere får et godt overblik over sager, materialer, tidsregistrering, ressourcer, planlægning og økonomi.
EASYwork er integreret i dit økonomistyringssystem, så du sparer tid på manuelt arbejde. Du får en brugervenlig løsning, hvor du efter ønske og behov kan digitalisere og automatisere de daglige arbejdsprocesser i din virksomhed.
Optimering af kommunikation med fælles platform
Løsningen giver fælles overblik over alle byggeprojekter for projektledere, byggeledere og økonomiafdelingen.
Det gælder alt lige fra aktuelle sager, materialeforbrug, tidsregistrering, ressourcer til tidsplaner og økonomi.
5 stærke fordele med EASYwork
Samlet overblik
Et samlet overblik over sager og økonomi i Dynamics 365 Business Central
Aftalesedler
Elektroniske aftalesedler – ekstra arbejde
Realiseret økonomi
Overblik over realiseret økonomi i forhold til budget og ekstra opgaver
Fakturering
Ikke-godkendte fakturaer medtages på sagerne ved modtagelse
Løbende overblik
Løbende overblik over dækningsgrader på flere niveauer