ERP-løsning til handelsvirksomheder
Hos ERPgruppen har vi stor erfaring i at implementere Microsoft Dynamics 365 Business Central til handelsvirksomheder.
Vores fokus er på at effektivisere eksempelvis indkøb, salg og lager og få præsenteret virksomheden for den mest optimale løsning.
Vi samarbejder med flere udbydere af løsninger, der er med til at optimere kundens forretning.
Som eksempel kan nævnes Tasklet Factory, som har udviklet en langerhåndteringsløsning, der er fuld integreret i Business Central. Mobile WMS er en scannerløsning, der understøtter lagerets arbejdsprocesser og bidrager dermed til at optimere og effektivisere lagermedarbejdernes arbejde. Scannerløsningen kan håndtere alt fra at modtager varer, lægge varer på lager, plukke af salgsordrer, optælle varer, flytte varer, vise placeringsindhold, finde varer, justere lagerantal, lave varekrydsreference via stregkoder, få oplyst erstatningsvarer via varedimensioner, udskrive labels og styre forsendelsesprocessen.
Antallet af plukfejl undgås, da det er muligt at scanne placering og varer.
Mobile WMS gør det muligt løbende at lave optælling/holde status, således revisionen kan komme på både anmeldte og uanmeldte besøg.
Derudover har vi selv udviklet forskellige apps, som letter håndtering af
f.eks. salg fra webshops.
NEMhandel 365
NEMhandel 365 er en løsning, hvor du nemt og simpelt kan sende elektroniske EAN-fakturaer til dine kunder.
NEMhandel365 effektiviserer dine EAN-faktureringer, som ligger udover standard i Business Central.
NEMshop365
Med NEMshop365 får du en løsning, hvor ordrerne fra din webshop automatisk bliver oprettet i Dynamics 365 Business Central.
Det betyder, at du får en nemmere og mere effektiv håndtering af dine ordrer og fakturering.
NEMpayment365
Med NEMpayment365 får du en løsning, der gør det muligt at modtage betalinger fra betalingskort på din webshop.
Automatisk registrering af betalinger i dit økonomisystem Dynamics 365 Business Central.
Vi arbejder ud fra en målsætning om at optimere kundernes ordrehåndtering, reducere fejlpluk og øge kundernes effektivitet og dermed spare tid.
Få et tilbud på dit næste ERP-system der passer til Handelsvirksomheder
- Integration af webshops til BC
- Håndtering af ordrer
- Varemodtagelse, holde styr på varerne
- Manglende indsigt – i realtid ( nøgletal/salgstal/afsætningstal på produktniveau )
- Ineffektiv lagerstyring
- Manglende overblik over forsyningskæden
- Manglende overblik over lager beholdning og tomme lager hylder
- Manglende overblik over kost og salgspriser
Ja tak – kontakt mig.
Sådan har andre virksomheder fået succes
Når man får ny IT-løsning i virksomheden, er det vigtigt, at man kommer godt og rigtigt i gang fra starten. Derfor er uddannelse essentielt at prioritere.
Med NEMviden 365 får du træning og support til Dynamics 365 Business Central i én pakke.
Aldrig har det været så let at udskifte et ERP-system
“Jeg har tidligere oplevet at udskiftningen af et ERP-system kunne være noget langhåret, men ERPgruppen har klaret projektledelsen rigtig fint.
Der var en god praksisorienteret dialog, og jeg oplevede, at vi havde en fælles referenceramme.”