POS365 Kasseløsning

Få koblet dine salgsaktiviteter i butikken med dine øvrige forretningsgange og styrk effektivitet og overblik

Integration af kasseløsning er en gave til detailhandlen

Driver du butik, en kæde af butikker eller har knyttet e-handel til din forretning, og vil du gerne have centraliseret dine salgs- og lagerdata, så er en integration mellem kasseløsningen POS365 og Microsofts ERP-system, Business Central, det helt optimale set-up.

Med denne kobling kan du sikre, at lagerbeholdning, salg og dine økonomiske data løbende er synkroniseret. Det betyder, at alt fra håndteringen af dine salgstransaktioner – online såvel som i butikken – til styring af rabatter, returvarer eller udskrivning af kvitteringer hviler på de samme opdaterede data.

Kombinationen mellem POS365 og Business Central giver dig lagerstatus i realtid, hvilket hjælper dig med at undgå oversalg eller forkert information til kunderne. Du kan også oprette og administrere kundeprofiler, læse købshistorik og derigennem lave personaliseret marketing og kundeservice.

POS365 hjælper dig desuden med at generere rapporter med salgsdata, lagerstatus og kundeadfærd, og understøtter flere forskellige betalingsmetoder – kreditkort, mobilbetalinger, gavekort og endda kontanter.

Bruger du og din virksomhed i dag e-conomic, men savner fuld integration af lagerstyring og/eller en effektiv ordrehåndtering med direkte dataudveksling fra salg, bogholderi og ekspedition, så har vi et forslag.

Med ERPgruppens service NEMeconvert 365 kan du med få klik få flyttet dine stamdata fra e-conomic til Business Central.

Effektive fordele på tværs af brancher


Fordelene ved et set-up med POS365 og Business Central er tydeligst i detailhandlen, hvor den direkte datakobling mellem salget i butikken, lagerbeholdningen og bogholderiet fastholder et konstant og retvisende overblik.

Men en række andre brancher og forretningstyper kan opnå de samme fordele med integration af denne unikke kasseløsning.

Restauranter kan bruge POS365 til at håndtere bestillinger, bordreservationer og løbende betalinger, og samtidig opnå lagerstatus on-the-fly. Det samme gælder for servicevirksomheder som frisører, fitnesscentre eller autoværksteder.

Hos engrosvirksomheder, som sælger til både forbrugere og til andre virksomheder, kan den løbende salgs- og lagerstatus også følges i både bogholderi og indkøb. Og hos non-profit organisationer kan koblingen sikre en effektiv håndtering af donationer, indsamlinger og anden fundraising eller med drift af genbrugsbutikker.

Vil du vide mere om POS365, og om hvordan den kan gavne din forretning, så kig forbi hos vores samarbejdspartner POSONE via linket

Læs mere her

Business Central er fremtidssikring af din forretning

Kombinationen af de mange muligheder og funktioner i Business Central og den visuelt intuitive brugergrænseflade i POS365 skaber et smidigt og hurtigt arbejdsrum for alle – fra salg og lager til bogholderi og regnskab.

Det er netop hér, at Business Central for alvor kan gøre en forskel for dig og din forretning. Ud over at leve op til nye strenge lovkrav om digitalisering, så får du alle muligheder for at udnytte hele Microsofts arsenal af produkter – fra Officepakke, Outlook og Teams til Power BI og den kunstige intelligens, Copilot.

Du kan læse mere om Microsofts ERP-system til små- og mellemstore virksomheder via linket nedenfor.

Læs mere her

POS365 Kasseløsning

Fast omkostning

Pr. md.
Månedlig betaling

Pr. md.
Årlig betaling

Abonnement

720,-

600,-

Ekskl. moms.

Opsætning

Pris

4.500,-

Ekskl. moms.

Opsætning indeholder

Installation indeholder 1 times afklaringsmøde, 1 times opsætning, 1/2 times test og tilpasning samt 1 times undervisning

Vi ringer

Ønsker du at vide mere, kan vi ringe dig op?

– Skriv dit telefonnummer og vi tales ved

    kontakt-billede

    Vi ringer

    Ønsker du at vide mere, kan vi ringe dig op?

    – Skriv dit telefonnummer og vi tales ved