Som COO er en stor del af mit virke centreret om kundernes oplevelse af ERPgruppen. Den oplevelse skal i sagens natur altid være sublim og gerne overgå forventningerne, og det er mit ansvar, at vores medarbejdere altid er klædt på – fagligt, teknologisk og menneskeligt – til at give kunderne netop dette.
Kundefokus er et kardinalpunkt
Tilfredse kunder har du kun, hvis du har et godt produkt og nogle dygtige, kompetente og tillidsvækkende kolleger, som kunderne stoler på.
Det har vi hos ERPgruppen; og dét skal vi holde fast i. Derfor skal vi fortsat have fokus på motivation og kontinuerlig udvikling af kollegerne. Det betyder i det hele taget meget for mig, at alle medarbejdere føler sig kompetente og sikre, og at de har de rette værktøjer til at give kunderne den bedste oplevelse. Det gælder både nye kunder og de, som har været med os i mange år.
Mine arbejdsområder
Jeg er ansvarlig for, at der er sammenhæng mellem produkt, viden og udvikling, så vores konsulenter altid kan yde den optimale service for kunderne. Derudover arbejder jeg med:
- Sikring af sammenhæng mellem produkt, interne kompetencer og den service, vi yder kunderne.
- Ansvaret for, at vores viden kommer kunderne til gode – blandt andet via vores videnunivers og den træning, vi tilbyder.
- Personaleansvaret for konsulenter, udviklere og supportere.
- Sikring af en succesfuld onboarding af vores kunder.